tirsdag 26. mars 2013

Gult er LITT kult

Som jeg skrev i et tidligere innlegg så er ikke gult en favorittfarge hos meg. Av den grunn har vi veldig lite gult av ting og tang i dette huset og alt begrenser seg til noe i kjøkkenskapene (sett bort fra påskepynten). Derimot er jeg veldig fornøyd med det jeg har fordi det er gammelt og produseres ikke lenger :)

Et ovalt fat i pastell gul fra Figgjo Flint som jeg har fått av mamma og som hun igjen har etter sin mor. Fiint!



Den andre tingen er en påskegul skål fra Stavanger Flint som jeg fant i huset til farmor. Denne skålen er godt brukt og har merker etter det.
 
 
 
Tilslutt den gule kakeboksen som også kommer fra farmor. Det er synd interressen for gamle, unike ting, ikke var større da vi skulle rydde utav huset, men men, Eivind er vel bare glad til ;)

 
Ønsker alle en riktig GOD PÅSKE :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!