fredag 8. mars 2013

Flere prosjekter..


Til vanlig pleier jeg å holde på med et hobbyprosjekt om gangen og gjør det ferdig før jeg setter i gang men noe nytt. I det siste har det blitt flere prosjekter samtidig, noe som gjør at det ligger flere halvferdige ting rundtom. Akkurat nå er det halvferdige luer, halvferdige smekker, halvferdig t-sjorte, halvferdig skappel genser og nettopp påbegynt strikkegenser til Marius. Stuen vår ser ut som et hobbyrom med symaskin, stoff, garn og strikkeutstyr både her og der. Ingen orden her altså og ingen bilder egner seg på bloggen ;)
 
Jeg begynner å se en ende i lue-tunnelen. Har sydd flere luer i forskjellige størrelse ungene og et par stk til meg og Eivind også. Når jeg er ferdig med resten som ligger på vent så skal det være stopp for luer en stund (ikke trenger vi flere heller...). Tror jeg skal prøve å komme tilbake til "et prosjekt om gangen" for akkurat nå stopper alt opp og ingenting blir ferdig.
 







Ønsker alle en riktig god helg!

1 kommentar:

  1. Fine huer og flott jobba med strikkepinneetuiet. Må få i gang symaskina snart, men no er det vår og snart stikk eg vel nasen ut :D

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!