tirsdag 20. november 2012

Litt Nostalgi

Forrige dagen hadde jeg og ungene juleverksted og noe av det jeg hadde tenkt vi skulle var å lime glansbilder på syltetøyglass med decopage lim. Så da måtte jeg finne frem glansildene jeg hadde når jeg var liten...ååå glansbilder var noe av det gøyeste jeg kunne holde på med!

Jeg og bestevenninnen min hadde noe vi kalte "puttebok", en liten skolebok vi brettet inn sidene på og så la vi glansbilder vi ville bytte vekk inni boken. Så hadde vi ett glansbilde hver som vi brukte og putte nedi boken og der glansbildet ble puttet lå det et nytt glansbilde vi fikk. Litt vanskelig og forklare..men håper du skjønner.

Nå håper jeg Stine og Mariel syns glansbilder er like fine og gøy og holde på med som jeg!



Resultatet av lysholderene. Ungene ble veldig fornøyd og ville helst ta de med opp på romme og tenne i lys...det var jo ikke helt aktuelt. Viss det er noen som har gode tips til hvordan man får lett av etiketten på syltetøyglass så gi en lyd!!
 
 
Ha en strålende dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!