fredag 16. november 2012

Strikking gjenopptatt

Da har jeg så smått begynt å strikke igjen. I sommer kjøpte jeg en del baby ull og planen var at jeg skulle strikke noe til Marius, men har funnet ut at det blir litt for stort prosjekt nå. Det er ikke allverdens tid jeg har til å strikke på og da blir vel ikke babytøyet ferdig før han vokser fra det.

Så da er det kluter til kjøkkenet som er prosjektet. Etter å ha lest diverse blogger og googlet oppskrifter på kjøkkenkluter ser jeg at det er jo kjempepopulært og strikke. Jeg ser jo fort at min første kjøkkenklut blir litt liten, selv om jeg følger antall masker og pinne nr på nøstebåndet, så strikker nok ganske fast. Men flere kjøkkenkluter skal det bli, har masse bomullsgarn liggende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!