onsdag 13. mars 2013

Apekatten

Marius har vært modell for en dag - mot sin vilje ble det både apekatt slevesmekke og apekatt lue tredd nedover hode. Etter tipset om å skifte symaskin fot så gikk det mye bedre (og fortere) å sy sammen både luer og smekker i Jersey stoff. Siden jeg er på det nivået som jeg er med en symaskin så er virkelig alle tips gull verdt!! (selv om jeg kunne ha lest meg til det i bruksanvisningen..).

 
Litt skeptisk til modelloppdraget..

 
Smekkene er laget i Jersey stoff og har fleece på baksiden. Supert sånn at minstemann ikke blir våt og kald når han slever :)



 
Ha en fin dag!


 

3 kommentarer:

  1. Så kjekk Marius var ;-) Og du er kjempeflink som har komt så godt i gang med syinga!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Syns det er veldig gøy selvom det er bare småting som blir sydd. Kanksje det blir større prosjekter etterhvert ;)

    SvarSlett
  3. Ooooh....gleder meg t opplæring! ;) kjempefine!

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!