lørdag 22. desember 2012

Driving home for christmas..

Dagen er kommet der vi skal reise hjem til mine foreldre for å feire jul! Mens ungene er noen timer i barnehagen skal jeg pakke i bilen og gjøre alt klart. Ungene gleder seg veldig, både til å reise til besteforeldrene men selvsagt også til den store dagen, julaften!


Idag har jeg og Marius vært på frokost i barnehagen til jentene. Så sant det passer, prøver jeg å være med på sånne arrangement i barnehagen. Til vanlig når jeg er i full jobb er det litt vanskeligere å kunne være med på ting tidlig/midt på dagen, men nå som jeg er i permisjon er det koselig å prøve å få med meg det som skjer.

(Ser at innlegget ble publisert litt for sent...fredagsinnlegg :))

Ha en god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!