tirsdag 17. desember 2013

Holiday

Jeg er jo stadig på jakt etter å finne et juleservise som jeg kan begynne å samle på. I år kom jeg over Holiday serviset til Lisbeth Dahl og det var jo bare kjempefint...likte spesielt godt skålene! Det er jo ikke akkurat skåler til å spise grøt av, men skåler kan jo brukes til så mye forskjellig så da ble det disse to jeg kjøpte - forløbig.


I samme flotte butikk fant jeg julesokker til ungene. Egentlig hadde jeg planer om å sy julesokkene selv, men det har det ikke blitt tid til. Ikke tror jeg de hadde blitt like fin heller...;) Nå gleder jeg meg til å fylle julesokkene og henge de opp lille julaften og se ungene kaste seg over de julaften.

 
Nå er jo vi en familie på fem og jeg kjenner begynner å bli klar for at vi skal ha våre egne tradisjoner rundt julen. Og igår, overraskende nok, kom Eivind med et innspill til tradisjoner vi kan starte - å pynte juletreet den dagen skolen tar juleferie. Da blir det juletre pynting på fredag! Gleder meg.
 
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig servise! Absolutt nokke å samle på! :) Danmarkkjøp? ;)

    SvarSlett
  2. Ja Danmarkskjøp! Litt av hvert som ble kjøpt der :)

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!