torsdag 28. november 2013

Shopping i København

Da var jeg hjemme igjen etter en veldig etterlengtet shoppingtur! Dette er første gang jeg har vært på weekend tur til København, men garantert ikke siste!! Gatene var julepyntet, butikkene bugnet av julevarer og Tivoli var toppen av kaken med alle de små julebutikkene, tusenvis av julelys og skikkelig julestemning...ahh.

Det første som møtte meg på den første butikken vi var innom var dette;



Pengene fikk fort ben å gå på og det ble i bunn og grunn brukt litt mer enn jeg hadde tenkt...mesteparten til meg selv, men også litt til ungene, en julegave til Eivind og litt til huset. Og ikke nok med det, vi fikk tid til en skikkelig massasje før vi måtte reise til flyplassen (for å løse opp i nakke og skuldre etter all shoppingen ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!