fredag 1. november 2013

Heklet juletreteppe

For øyeblikket har jeg ikke så mye nytt å vise på bloggen. Jeg holder på med litt julegaver og ingen bilder blir lagt ut før mottakerene har åpnet gavene. Kan jo ikke avsløre gavene her :)

Nå har jeg altså funnet frem noe jeg heklet for to år siden, et juletreteppet. Teppet er heklet i staver med dobbel tråd så det gikk veldig fort å hekle.

Ellers så kjenner jeg at jeg er begynt å komme i julemodus! Det har blitt kjøpt inn julemagasiner, julebrus, pepperkaker og julemanner...jeg prøver så godt jeg kan å planlegge julegavene jeg skal handle inn, men det er slitsomt å handle med en utolmodig ettåring. Heretter tror jeg gavene blir handlet inn uten barn!




Oppskrift fra Sandnes Garn
Garn: 850 g Duett fra Sandnes Garn (Jeg har brukt Østlandsgarn som er 100% ull)
Heklenål nr 7

Ønsker alle lesere av bloggen god helg!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!