søndag 26. mai 2013

Nok en helg er over..

...Og imorgen er første dag på jobb etter maaange måneders permisjon. Det blir rart, men sikkert også veldig gøy! Jeg gru-gleder meg. Gleder meg til å treffe arbeidskollegaer igjen og gjøre på noe annet som ikke har med barn å gjøre, og jeg gruer meg i tilfelle den fysiske formen etter påkjørselen ikke holder. Det vil nå vise seg. Uansett, det er fremdeles 3 dager igjen av min ordinære permisjon som tas ut når Eivind har hatt permisjon, i tillegg blir det ekstra permisjon frem til høsten 2014. Gleder meg!

Idag har jeg og Mariel vært ute i det fine været og kost oss. Vi har ryddet og kostet, vannet blomster og lekt i lekehuset. Håper fin været fortsetter sånn det blir mange flere dager og ettermiddager ute i hagen :)

 

 
Ha en fortsatt fin kveld :)



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!