fredag 18. januar 2013

Fredag

Da var det plutselig fredag igjen og helg. Det er jo egentlig sånn at når man er i permisjon så er det ikke så stor forskjell på hverdag og helg, mindre stress og mer tid sammen med barna.

Idag har jeg hatt minstemor hjemme sammen med meg. Det har vært mye sykdom i barnehagen den siste tiden og Mariel har heller ikke unsluppet. Det har vært feber, hoste, snørr og øreverk. Nå er hun heldigvis frisk igjen, så da satser jeg på det blir en sykdomsfri helg på oss.

Idag har vi vært en tur innom strikkebutikken og kjøpt litt garn,  en bærepose med garn. Jeg har fått for meg at jeg skal strikke "Skappel-genser" til meg selv og en lue til hver av jentene. Plutselig var det salg på litt babyull garn også så da blir det kanskje noe til Marius også :)

Ønsker alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!