søndag 21. oktober 2012

Årets første julebord

Igår var jeg på julebord med den koselige gjengen jeg jobber med :) Tidligere har det vært arrangert julebord sammen med andre butikker, men i år ville vi være for oss selv noe som jeg vil si ble vellykket. Vi booket Gammen (eller en kjempestor grillhytte viss vi kan kalle det det) på 4H gården på Garnes for flere måneder siden så vi var sikker på at det var ledig.

Da vi kom var det fyr i grua, fakkelbokser var tent utenfor og det var tent lys i alle lysestakene i taket. Skikkelig stemingsfullt!!

Maten (les pinnekjøtt) ble levert en time etter vi kom og det smakte himmelsk. Viss jeg ikke var i julestemning før, så ble jeg det værtfall da. Etter maten ble det quiz, musikk, masing og masse latter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!