onsdag 7. august 2013

Maleprosjekt: En krakk

Da har jeg omsider fått somlet meg til å male denne krakken som vi har hatt stående her leeenge. Jeg er ikke akkurat effektiv med malekosten, så det passer dårlig å kombinere maling og små barn (med mindre du vil ha litt malingsgris og vaske på). Så en dag Eivind og Marius var på fjelltur tok jeg frem maleutstyret og satte i gang.

Krakken som er fra 50-tallet (eller der omkring)var vanlig lakket. I fjor (!) mens vi holdt på å pusse den gamle vokse-sengen, pusset jeg denne også. Nå har den endelig blitt malt og det i en lys, lys blåfarge som heter isvann. Jeg har flere malingsprsjekt på gang, men det tar kanskje et år før det også er ferdig...;)


 

 

 
Ha en fiin kveld!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!