fredag 17. august 2012

Shopping

Idag ble det en liten shopping tur på meg. Jeg har en nevø og en niese som snart har bursdag som jeg måtte ut å finne gaver til og i tillegg har jeg to venninner som også venter baby snart. Veldig greit å få gjort flere innkjøp når en først reiser avgårde.

Selvfølgelig ble det jo litt handling til meg selv også, eller det vil si til ungene :) På Knarvik Senter har de en interiør butikk som heter Farmors Hus og det er bare så fantastisk masse fint i den butikken. Både klær til voksne og barn og interiør ting i romantisk og shabby stil. Det var myyye som fristet, men kjøpte bare hver sin bokstav til jentene.



Det er også to andre butikker som var hovedgrunnen til at valget av shoppingsted var Knarvik Senter. Den enen butikken er Småkul som har kjempemye fine baby- og barneklær med bl.a merket Name It som jeg liker veldig godt og den andre butikken er Big Bang som fører både baby- og barneklær, klær til voksne og vesker ++. På denne butikken har de mange fine babyklær som jeg liker. Syns nyfødte babyer er så søte i myke, deilig sparkebukser og utvalget på denne butikken er større enn mange andre butikker. Da ble det til at jeg måtte handle litt til lille gutt i magen :)





Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!