onsdag 27. juni 2012

Pakke fra Hobbyklubben

Idag har jeg endelig fått velkomspakken fra Hobbyklubben :) Var spent på å se bøkene jeg har valgt som velkomstgave og ble positivt overrasket. Ofte syns jeg bøker kan se intressante ut, men så er det bare strikke og hekleoppskrifter som ikke passer mine begrensede kunnskaper...


I vekomstpakken var det også med en praktisk veske til oppbevaring av strikke- og hekletøy og annet utstyr. Det var også med en mappe med strikkepinner og noen heklenåler og en liten mappe med en saks. Syns blomstermønsteret på vesken var veldig søtt :)















For første gang har jeg også bestilt en hagebok. Gleder meg til å se litt nærmere i den og få litt tips og råd om blomster og planter som passer i hagen. Det er ganske mye vind her så det er gjerne ikke alle planter som vil trives i hagen. Men et tips som jeg har lest er å snoke i naboene sine hager og se hvilke planter som står fint og trives, de vil mest sannsynlig trives i din egen hage også :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!